|
Nová generace přístroje pro komunikaci s řídícími jednotkami vozů
vybavených palubní diagnostikou OBDII/EOBDII vyniká jednoduchou obsluhou
díky přehlednému menu a také velkému, podsvícenému displeji (60x40 mm) s
možností nastavení kontrastu. Digitální přístroj pracuje s protokoly SAE-J
1850 PWM, SAE-J 1850 VPW, ISO 9141-2/14230, KWP 2000/ISO 14230-4, CAN/ISO
15765-4.
Nabízí především tyto funkce:
- čtení kódů závad s výpisem
- vymazávání kódů závad
- zobrazuje I/M readiness statuty a kontrola stavu OBD
- zjišťování OBD II freeze frame-informace
- identifikace VIN-kódů u vozidel od r.v.2002
- paměť/zálohovací baterie pro data již testovaných vozidel
- možnost aktualizace dat/programovací flash/sériový PC kabel.
Použití přístroje je velmi široké a zahrnuje většinu osobních automobilů
vyrobených po roce 1996 evropských, japonských, korejských i mnohých
amerických značek (Škoda, Volkswagen, Audi, SEAT, Mercedes-Benz, Maybach,
Chrysler, Dodge, Opel, Chevrolet, Jeep, Ford, Jaguar, Land Rover, Porsche,
BMW, Mini, Renault, Dacia, Peugoet, Citroen, Fiat, Lancia, Alfa Romeo,
Volvo, Saab, Smart, General Motors, Toyota, Lexus, Mitsubishi, Nissan,
Honda, Mazda, Suzuki, Subaru, Daihatsu, Hyundai, Kia, Ssang-Yong, Lada).
Standardní součástí dodávky přístroje je český návod k obsluze, tabulky
chybových kódů i na připojeném CD v anglické verzi a připojovací kabel
OBDII.
|
|