|
ScanDi-Tool lze charakterizovat jako výrazně
zmodernizovaný diagnostický přístroj VAG 1552 s rozšířením na další
značky vozů vybavených systémem OBD II. Vývoj přístroje VAG 1552 však
skončil v zásadě u modelu Škoda Octavia I a obdobných koncernových vozů.
Mnoha především nezávislým autoopravnám VAG 1552 pro běžnou diagnostiku
jimi servisovaných vozů koncernu Volkswagen sice stačí, ale pokud nyní existuje
modernější diagnostická technika, univerzálnější, s diagnostikou více
značek a cenově nepříliš nákladnější, není pochyb o tom, co je
výhodnější. ScanDi-Tool umí i nové modely jako jsou Škoda Octavia II, VW
Golf V a podobně, podporuje sběrnici CAN-Bus, kterou tyto novější vozy
mají. CAN-Bus umožňuje mnohé další funkce, např. rozšířenou identifikaci,
rozšířené kódování, výpis jednotek z Gateway apod. Navíc výrobce přístroje
sleduje další vývoj a přístroj nabízí i diagnostiku řady dalších
značek/modelů s diagnostickou zásuvkou OBD II/EOBD (vizdále). Obsluha
přístroje je, jak známo z předchozích VAG 1552, poměrně jednoduchá,
logická a praktická, což podporuje i provedení v českém jazyce. S
přístrojem může na dílně pracovat po krátkém zaškolení takřka každý
mechanik. Jde tedy o zajímavou diagnostickou techniku a zároveň také
racionální alternativu k mnohem nákladnějším koncernovým diagnostickým
zařízením VAS XXXX. |
|
Základní charakteristika
- malá hmotnost cca 800 g
- velmi malé rozměry (190x140x55 mm)
- proudové napájení před Interface
- žádné startovací časy
- neomezená provozní doba
- kompletně v českém jazyce
- zapojení přes K-vedení a CAN Bus
- OBD II/EOBD Scan pro vozy se zásuvkou OBD II (VW, Audi, Škoda, Mercedes,
BMW,Opel a další značky)
- provozuschopný během 2 sekund
Oblasti použití
- Scanning/čtení všech vozů s diagnostickou zásuvkou OBD II
- diagnostika všech vozů koncernu Volkswagen (VW/Audi/Škoda/SEAT)
- podporuje K-vedení a CAN Bus
- diagnostika přes K-vedení a CAN Bus
- funkce na bázi přístroje VAG 1552,ale s uvedeným rozšířením
Technické údaje
- provozní napětí 9 až 16 V
- příkon cca 500 mA
- provozní teplota -10°C až +45°C
- teplota skladování -20°C až +60°C
- CF-Slot pro karty CompactFlash
- osvětlený displej dvouřádkový po 40 písmenách, 5x7 Matrix
- rozhraní RS232
Aplikace
- čtení paměti závad
- vymazávání paměti závad
- čtení bloku naměřených hodnot
- čtení jednotlivých naměřených hodnot
- základní nastavování
- kódování 1 (řídící jednotky)
- přizpůsobení / dlouhé přizpůsobení
- dotazování na verzi řídící jednotky
- automatický průběh testu
- OBD II přes CAN Bus
- OBD II přes K-vedení
- KWP1281 přes K-Line/Audi
- KWP2000 přes CAN Bus
- KWP2000 přes K-vedení
- WIP (zpětné nastavení intervalu údržby)
- Update Menu-textu
- Log-funkce
- tisk přes CF kartu (CompactFlash - paměťová karta)
Značka - modelový ročník
Audi od 1996
Bentley od 1996
BMW Mini všechny
BMW od 1996
Chrysler částečně
Daewoo od 2003
Daihatsu od 1996 |
Ford od 2003 částečně
General Motors od 2004 částeč.
Honda od 1996
Hyundai od 1996
Jaguar od 1996
Kia od 1996
Landrover od 1996 |
Mazda od 1996
Mercedes-Benz od 1996
Porsche od 1996
Rolls-Royce od 1996
SEAT od 1996
Škoda od 1996
Subaru od 1996 |
Suzuki od 1996
Toyota od 2000
Volvo od 1996
Volkswagen od 1996 |
Doporučené příslušenství:
9001238 CompactFlash paměťová karta 512MB
9005650 Čtečka paměťových karet CompactFlash (USB2.0)
|