|
|
Diagnostický přístroj umožňující zjištění ztráty tlaku ve spalovacím
prostoru motorů na základě unikajícího vzduchu různými netěsnostmi.
Poměrně snadno tak lze zjistit např. podpálené ventily, netěsné pístní
kroužky, vadná těsnění pod hlavou atd. bez nákladné demontáže.
Přístroj se na spalovací prostor napojuje zpravidla přes otvor pro
zapalovací či žhavicí svíčku. Daný prostor se natlakuje přes přístroj
stlačeným vzduchem a následně měří pokles tlaku. Barevně rozlišená stupnice
tlakoměru charakterizuje, zda je těsnost v pořádku nebo naopak a v jaké
míře. Připojovací hadice je opatřena závitovým adaptérem (M14x1,25 a
M18x1,5).
Tento typ má na rozdíl od typu JW0011 dva tlakoměry. Druhý tlakoměr patří k
vestavěnému regulátoru tlaku. To znamená, že pomocí toho regulátoru s
tlakoměrem lze nastavit požadovaný tlaku vzduchu, kterým se plní spalovací
prostor (zpravidla kolem 4 bar).
|