úvodní stránka  |  o nás  |  kontakty  
ZKOUŠENÍ SYSTÉMŮ CHLAZENÍ A TOPENÍ ZKOUŠENÍ SYSTÉMŮ CHLAZENÍ A TOPENÍ
Ceník  

1  | 2  | 3  | 4  | 5  | 6
 

Diagnostické přístroje pro zkoušení chladicích systémů Diagnose 2000/2000.1



Dva diagnostické přístroje pro zkoušení chlazení/topení nové generace umožňují vysoce profesionální testovací úkony na starších i zcela nových systémech. Jako příklad lze uvést zjišťování netěsností chladicích systémů, hlavy válců, těsnění pod hlavou válců, trhlin v bloku motoru, kontrolu otevíracího a zavíracího tlaku uzávěrů chladičů či vyrovnávacích nádržek, kontrolu termostatů/teplotních snímačů atd. Přístroje se rovněž uplatní při hledání přičiny přehřívání chladicího systému, nesprávného systémového tlaku v daném systému atd.

Verze Diagnose 2000 je v digitálním provedení, verze Diagnose 2000.1 v analogovém.

Standardní vybavení v plastovém kufříku tvoří připojovací hadice (dl.1,5 m), teplotní snímač (kabel dl.1,5 m), průhledná hadička (dl.0,25 m), 3 mosazné koncovky na hadice, 7 diverzních gumových záslepek, 2x2 hadicové spony a upínací páska.

Parametry:
napájení 12...24 V/DC, měření tlaku 0-3,0 bar, měření teploty 0°-120°C, rozměry 220x180x70 mm (Diagnose 2000), 380x280x90 mm (kufřík), hmotnost 2,9 kg (Diagnose 2000), 4,3 kg (komplet vč.kufříku).






Přístroj pro plnění chladicích systémů Vacula


Přístroj pro plnění chladicích systémů motorů vysává pomocí stlačeným vzduchem poháněného podtlakového generátoru vzduch z chladicího systému. Vysoký podtlak umožňuje rychlé a dokonalé naplnění systému chladicí kapalinou a to bez vzduchových bublin.

Před začátkem plnění je nezbytné zjistit, zda žádné díly chladicího systému nemohou být poškozeny podtlakem. Do závitu podtlakového generátoru se našroubuje rychlospojka pro připojení stlačeného vzduchu. Podle plnicího hrdla chladicího systému se zvolí odpovídající kuželový adaptér (v sadě jsou 3 kusy: î 16-33 mm, î 23-41 mm a î 34-52 mm)). Ten se našroubuje do podtlakové jednotky. Podtlaková jednotka s kuželovým pryžovým adaptérem se zastrčí do plnicího hrdla chladiče nebo vyrovnávací nádržky.

Kulový kohout na generátoru podtlaku se uzavře (ve směru pohybu hodinových ručiček). Generátor podtlaku se pomocí rychlospojky připojí na podtlakovou jednotku.Připojí se rovněž na stlačený vzduchu (5,5 až 12 bar). Kulový kohout na generátoru podtlaku se otevře (proti směru pohybu hodinových ručiček). Kohout zůstane otevřený až podtlakoměr ukazuje nejlepší podtlak (ručička podtlakoměru v zeleném poli). Kulový kohout se uzavře (ve směru pohybu hodinových ručiček), čímž se ukončí proces sání.

Generátor podtlaku se odpojí od podtlakové jednotky i od stlačeného vzduchu. Počká se cca 20 sekund. Nemění-li se podtlak, je systém chlazení těsný a může být naplněn. Sací hadice se ponoří do nádobky s připravenou chladicí kapalinou. Kulový kohout se uzavře a sací hadice se rychlospojkou připojí na podtlakovou jednotku. Kulový kohout se otevře. Chladicí kapalina je nasávána do chladicího systému. Jakmile podtlakoměr už neukazuje žádný podtlak, je chladicí systém naplněn. Kulový kohout se uzavře, podtlaková jednotka se odpojí a je-li to potřeba, doplní ještě chybějící chladicí kapalina. Před nastartováním motoru se chladicí systém uzavře.

Parametry:
pracovní tlak 5,5-12,0 bar, max.podtlak cca 0,85 bar, spotřeba vzduchu 130 l/min (6 bar), připojovací závit 1/4".





© 2024 Jaroslav Štemberk - AUTOSERVA
stemberk@autoserva.cz, tel: 261 215 394


1.10.2024 Nové aku utahováky od výrobce BETA ve slevách

AKČNÍ sady nářadí, kufry, dílenské vozíky

akce Beta 2024

závazné podmínky pro zpracovávání osobních údajů v Autoserva dle GDPR

12.2.2016 Kit pro detekci úniků v systémech vozidel UV lampa NOVINKA v Akční zaváděcí ceně za poloviční cenu konkurenčních výrobků

cejchovaný pneuhustič se schválením ministerstva dopravy pro měření ve stanicích STK

Pro úsporu Vašich spotřebních nákladů brousíme na speciální profesionální brusce frézky k odvrtávačkám bodových svárů v kvalitě jako nové za cenu 130,- Kč bez DPH





 
 
Napište nám